صفحه نخست / اخبار

پيام حضرت آيت اللّه‏ العظمى گرامى قمى(مد ظله العالى) ‏در مورد حوادث اخير غزه ‏


اينك اسرائيل درمانده و مفلوك كه راهى جز وحشيگرى براى خود تصور نمى‏كند بى‏اعتنا به فريادهاى كودكان معصوم غزه و اعتراض‏هاى جهانى به كشتار بى‏رحمانه خويش ادامه مى‏دهد.

اين فرزند نامشروع انگليس و امريكا از ابتداى تولدش در خاورميانه روشى جز سبعيّت و گرگ صفتى نداشته است، هر عاقلى با اندك تأملى مى‏فهمد كه ارتباط گفتمان با گرگ صفتان هيچ معنا و مفهومى ندارد، حماس دلاور به خوبى راه را تشخيص داده است، راهى كه محصول هشدار رهبر كبير انقلاب ايران از بيش از چهل سال قبل مى‏باشد.


تأسف شديد از روش حكومت‏هاى عربى و مدعيان مسلمانى منطقه است. آيا واقعا اين‏ها مسلمانند؟! عجيب‏تر اين كه وهابيت خونريز كه از اول با جنگ و خونريزى سر كار آمده با حكومت مصر كه روشى ارتجاعى و سازش‏كار دارد با هم اتفاق نظر داشته در كنار اسرائيل قرار گرفته‏اند! آيا ملت‏هاى سعودى و مصر مى‏پذيرند كه رهبرانشان مسلمانند؟ راستى رؤساى حكومت سعودى از مردم خويش شرم نمى‏كنند كه در مجلس شراب شركت كرده با بوش جنايتكار گيلاس شراب به سلامتى هم بنوشند.


در پيشگاه خداوند و پيامبر عزيزش چه جوابى دارند! و آن‏گاه كه پرده خانه خدا را تعويض مى‏كنند فكر نمى‏كنند كه آن‏ها حتى فرزنده خوانده اسلام هم نيستند؟ چگونه آبروريزى رقص شمشير با بوش را مى‏پوشانند؟ آيا حاكم مصر كه بى‏اعتنا به فرياد كودكان گرسنه غزه در كاخ خود آرميده و به عيش و نوش مى‏پردازد مسلمان است؟ عجيب‏تر از اين‏ها دست دادن و خوشامدگويى مفتى مصر با جنايتكار اسرائيلى است كه البته اين نتيجه وابسته شدن روحانيت مصر به حكومت مى‏باشد.


خداوند روحانيت تشيع را از اين‏گونه خطرات حفظ فرمايد چنانكه تا كنون محافظت فرموده است. برادران اهل سنت اينك اندكى به خود آيند و تأمل كنند كه شيعيان در همه مراحل سختى كمك آن‏ها كرده‏اند و برعكس آن‏ها چه رفتارى داشته‏اند، آن‏ها همه صدام را كمك كرده‏اند و ايران ناجى مردم عراق در مشكلاتشان بود، صدام به كويت حمله كرد سردمداران حكومت امارات و كويت از ترس صدام فرار كردند. ايران در كنار همه مسلمانان منطقه بود. آيا همسايگان لبنان براى لبنان كارى مى‏كردند؟! ليكن حزب ا... بود كه همه مشكلات را به جان خريد و در برابر دشمن ايستاد. و اينك در جريان غزه، ببينيد فقط رسانه‏هاى ايران و تا حدودى هم برادران سورى هستند كه وظيفه رسانه‏اى خود را در نشر حقائق غزه انجام مى‏دهند.


از اول هم مدعيان خلافت پيامبر هميشه اهل بيت پيامبر را لطمه زده و اذيت كرده‏اند، ليكن امامان اهل بيت در سخت‏ترين شرائط خلفا را در برابر دشمن مشترك راهنمايى كرده‏اند. اينك وقت آن است كه به خود آيند و به نداى اتحاد برخاسته از حكومت ايران پاسخ مثبت داده، دست در دست يكديگر در برابر دشمنان اساس اسلام بايستيم و از خداى منان توفيق سلطه بر دشمن بخواهيم، كه در اين صورت حتما پيروز خواهيم بود انتم الاعلون ان كنتم مؤمنين.

 

ايران ـ قم ـ محمد على گرامى قمى

 13/10/87




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما