صفحه نخست / اخبار

يا اسلام بياوريد يا کوچ کنيد، وگرنه کشته مي‏شويد!


منظور اين فرقه منحرف از اسلام آوردن، تدين به ديانت غير انساني وهابيت است؛ در حالي که شيعيان با پيروي از مکتب اهل ‏بيت پيامبر(ص) از خالص‏ترين احکام و اعتقادات اسلامي برخوردارند و در مقابل، طالبان با پيروي از انديشه‏هاي افراطي وهابي، از آموزه‏هاي صحيح اسلامي ـ که مبتني بر عقل‏گرايي و محبت است ـ به شدت دور هستند.

با بالا گرفتن ناآرامي‏ها در پاکستان و قدرت گرفتن طالبان در برخي مناطق اين کشور، آنان تلاش جديدي را براي کوچاندن شیعیان از مناطقشان آغاز کرده‏اند.

به گزارش خبرگزاري ابنا از پاکستان، عوامل مسلح اين فرقه افراطي به شيعيان مناطق «ديره‏ اسماعيل خان» ضرب‏الاجل داده و خطاب به آنها اعلام کرده‏اند: «يا مسلمان شويد، يا منطقه را ترک کنيد و يا بايد کشته شويد»!

منظور اين فرقه منحرف از اسلام آوردن، تدين به ديانت غير انساني وهابيت است؛ در حالي که شيعيان با پيروي از مکتب اهل‏بيت پيامبر (ص) از خالص‏ترين احکام و اعتقادات اسلامي برخوردارند و در مقابل، طالبان با پيروي از انديشه‏هاي افراطي وهابي، از آموزه‏هاي صحيح اسلامي ـ که مبتني بر عقل‏گرايي و محبت است ـ به شدت دور هستند.

شایان ذکر است که گروهک طالبان پاکستاني ـ که همه گروهک‏هاي تروريستي منحله پاکستان را در خود جاي داده است ـ 570 خانوار از شيعيان منطقه «علي‏خيل» در شهرستان «اورکزئي ايجنسي» را مجبور به ترک خانه و کاشانه خودشان کرده‏اند و در حدود 120 خانوار از شيعيان روستاي «گَودر» در منطقه «کُرُم مرکزي»، واقع در «کرم ايجنسي ـ به مرکزيت پاراچنار» را نيز کوچانده‌اند و هدف آنها از جنگي که از اوایل سال 1386 شمسي به شيعيان پاراچنار تحميل کرده‌اند نيز کوچاندن شيعيان اين منطقه بوده که به دليل مقاومت جانانه شيعيان در اين منطقه با موفقيت همراه نبوده است.

نکته آنکه شمار بسیاری از شيعيان ديره اسماعيل خان در جنوب غرب ايالت سرحد که هر روز با شهادت عزيزانشان روبه‌رو مي‏شوند ـ و به تعبير رسانه‏هاي غرب «براي تروريست‏ها، هدفي نرم به شمار مي‌روند» ـ به دليل نبود ابزارهاي لازم برای مقاومت و برخوردار نبودن از حمايت دولت در برابر جريان افراطی وهابي، مجبورند به شهرهاي مجاور ايالت پنجاب مهاجرت کنند.

گفتني است، طالبان پاکستان که دست‏پرورده‏ سرويس‏هاي اطلاعاتي غربي است، اينک در برخي از مناطق اين کشور، قدرت را در دست گرفته و این در حالی است که رئيس‌جمهور و نخست‏وزير پاکستان نيز دو روز پيش اعلام کردند که ضربات کوبنده‏اي به اين فرقه افراطي وارد خواهند آورد.
_________

پیام حضرت آیت الله العظمی گرامی:
بسمه تعالی
انصافا اگر کسی خوب دقت کند و برخی مصالح امت اسلامی را نادیده بگیرد می تواند بگوید به نظر می رسد که وهابیون اساسا مسلمان نیستند:


1-    اینکه هم آثار اسلام را از بین می برند، حتی می خواستند قبر پیامبر را تخریب کنند که اعتراضات عمومی کشورهای اسلامی مانع این کار شد، اگر قرآن را از بین نمی برند چون قدرت این کار را ندارند، قرآن در همه دنیا پخش  است.

2-    مسلمانها را می کشند، علامت دشمنی کسی با دیگری اینست که اگر خود آن شخص را نمی تواند از بین ببرد آثار او را از بین می برد و اطرافیانش را ترور یا بنوع دیگر از میان بر می دارد. عمل وهابیون از اول اینطور بوده حرفهای دیگر بهانه است. قبر اولاد پیامبر را تخریب می کنند که هیچ اثری از آن نباشد. آنوقت قبر عثمان را در آخر بقیع نظیف و تمیز نگه داشته اند آنهم بخیال اینکه آن قبر عثمان خلیفه سوم آنهاست در حالیکه احتمالا آنهم قبر عثمان بن مطعون است.

قبر ملک فهد هم هرگز مثل قبر فرزندان پیامبر یک تل خاک و خرابه نمی باشد. داستان همفر را در ارتباط با محمد بن عبد الوهاب بخوانید تا ببینید اساس وهابیت چگونه بوجود آمده است . لیکن ما برعایت مصالح مهم اسلامی این گونه نمی گوییم و فقط دعا می کنیم که خداوند به آنها عقل بدهد.


 تا ضرورت وحدت اسلامی را بخوبی در زمان ما درک کنند و بفهمند که تهمت بیدینی و کفر و هرگونه خلاف دیگر به یک جمعیت مهم مسلمان جهان عواقب خطرناک دنیوی و اخروی دارد.
آمین یا رب العالمین





فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما