صفحه نخست / اخبار

پيام تسليت آیت الله العظمی گرامی در پی ارتحال آيت‌الله العظمی بهجت


انا لله و انا الیه راجعون

در پی ارتحال مرجع عالیقدر و عالم ربانی، حضرت آیت الله العظمی بهجت (قدس الله نفسه الزكيه)  - حضرت آیت الله العظمی گرامی در پیام تسلیتی، رحلت آن فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر را ضایعه ای جبران ناپذیر خواندند و این مصیبت عظمی را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، علمای اعلام، مراجع عظام تقلید، خانواده مکرم ایشان و عموم شیعیان تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:



بسم الله الرّحمن الرّحیم

«صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را» که از میان فقیهان فرهیخته عارفی واصل و سالکی جان بر کف در برابر ارادۀ حضرت حقّ، پیدا شود.
و چقدر جامعۀ اسلامی باید هشیار و بیدار باشد تا اینگونه گوهرهای نایاب را شناسایی نموده قدر بداند و تا پیش از دست رفتن این عزیزان استفاده ها ببرند، لیکن افسوس که جامعه همواره به افسوس قانع است. فقیه بزرگوار، عالم دقیق و رقیق و لطیف، حضرت آیت الله العظمی بهجت (قدّس سرّه) از دست زمینیان رفت و در ملإ أعلی با کرّوبیان نشست. زهی نشاط عالم بالا و زهی افسوس ما زمینیان.
این مصیبت را به حضور وصیّ الاوصیاء و خاتم الاصفیاء امام زمان ارواحنا فداه و مراجع عظام و حوزه های علمیّه و عموم شیعیان و خصوص خانواده و آقازاده محترم تسلیت عرض می کنم.
 خداوندا به همه ما حالت یقظه عطاء فرما!
                                                
                                                 قم – محمد علی گرامی
28/2/1388 – 23 جمادی الاولی 1430





فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما