صفحه نخست / اخبار

بیانیه حضرت آیةالله العظمی گرامی در بارۀ حوادث اخیر منطقه


... امید است این نشاط و شادمانی با بیـدارشدن وهّـابیّت عنود از خـواب خرگوشی خویش و با توبه از گذشتۀ خود و عمل ننگین تخریب آثار اسـلامی و به خصـوص تخریب قبور فرزندان پیامبراکرم و امامان معصوم علیهم السّلام ، تکمیل گردد .

بسمه تعالی

تبریکات خالصانه و صمیمانۀ خویش را به مناسبت تسخیر لانۀ جاسوسی اسرائیل در قاهره که با نشست کمپ دیوید تثبیت شـده بود به حضور ملت های مسلـمان تقدیم می داریم .

 امید است این نشاط و شادمانی با بیـدارشدن وهّـابیّت عنود از خـواب خرگوشی خویش و با توبه از گذشتۀ خود و عمل ننگین تخریب آثار اسـلامی و به خصـوص تخریب قبور فرزندان  پیامبراکرم و امامان معصوم  علیهم السّلام  ، تکمیل گردد .

ملت مسلمان مصر به خوبی تشخیص داده اند که نتائج حکومت وهّابیّت همسوی با روش و سیرۀ اسرائیل است که در روز تسخیرلانۀ جاسوسی اسرائیل  ، به سفارت سعودی نیز حمله بردند .

 امید است حکومت سعودی از این جریان درس عبرت بگیرد ، شگـفتا که حکومتهای به نام اسلامی سر در لاک خویش فـرو برده و محیط اطـراف خود را نمی نگرند ، بحرین هم که این روزها رکورد جـنایت را شکسته حملۀ مومنین به لانۀ جاسوسی اسرائیلی را محکـوم کرده است . خـداوندا خفـتگان را خـود بیدارفرما .   

 والسّلام علی عبادالله الصّالحین 

                                      دفتر حضرت آیت الله العظمی گرامی قمی

 

 

 

 

   يکشنبه 20 شهريور 1390




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما