صفحه نخست / اخبار

پیام حضرت آیةالله العظمی گرامی به آقای دکترحسن روحانی


...حتماً عنایت دارید که توسّل دائم به حضرات معصومین (ع) و به ویژه به آقا و مولایمان امام زمان ارواحنا فداه می تواند بسیاری از مشکلات را آسان کند. « ونیسّرک للیسری» «ان مع العسر یسری» امید است وعده هایی که به مردم داده اید در زمان موعود تحقّق یابد . ...




جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم و محبوب

بعد السّلام و التحية ، خدا را شاکريم که خوشحالی مردم از شرکت برخی خادمین مظلوم ملّت ، به خوشحالی از انتخاب شما پیوند خورد و غریو مکرّر شادی نوید پیروزی بر مشکلات سرداد . مشکلات باقی مانده از سوء تدبیر گذشته بسیار است لیکن امید به توفیقات الهی و توکّل به حضرت باریتعالی بارقه ای از رحمت بی انتها دارد.

امیدواریم حضرتعالی بتوانید به همۀ مشکلات فائق آیید ، مشاکل اقتصادی که کمر ناتوان ملّت مظلوم را شکسته ، مشاکل اعتقادی برخواسته از مشاکل مادّی روح ایمان بسیاری را نشانه گرفته است که موارد بسیار ناراحت کننده ای را با ما مطرح می کنند ، مشاکل سیاست خارجی که بسیاری از ایرانیان خارج نشین را درگیر نموده است و به ویژه مشاکل مربوط به اعتقاد مردم به جامعه روحانیت که تنها موهبت الهی در زمان غیبت امام عصر ارواحنا فداه می باشد و در دورۀ قبل شدیداً مورد اهانت واقع شدند.

حتماً عنایت دارید که توسّل دائم به حضرات معصومین (ع) و به ویژه به آقا و مولایمان امام زمان ارواحنا فداه می تواند بسیاری از مشکلات را آسان کند. « ونیسّرک للیسری » « انّ مع العسر یسری » امید است وعده هایی که به مردم داده اید در زمان موعود تحقّق یابد . به امید آینده ای درخشان .

والسّلام عليکم و رحمة الله

مدينه منوّره

محمّد علی گرامی




   پنجشنبه 6 تير 1392




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما