صفحه نخست / اخبار

بیانیه حضرت آیةالله العظمی گرامی در مورد جنایت گروه انحرافی و ضالّه (بوکو حرام)


...دنیا بداند که اسلام از اینگونه فرقه ها بیزار می باشد و عذاب دنیا و آخرت در انتظار آنها می باشد ...

بسمه تعالی

بار دیگر استعمار غرب با دست ارتجاع وهابیّت پیوند خورد و برای مشوّه ساختن چهرۀ اسلام ، جریان بسیار وحشتناک به بردگی گرفتن دانش آموزان مدرسه ای در نیجریه را بوجود آورد . فرقۀ ضدّاسلامی (بوکو حرام) به نام دین و با تظاهر به اسم اسلام به مدرسه ای مسیحی در نیجریه حمله کرده و دانش آموزان مسیحی مدرسه را به عنوان کنیز و برده اسیر نمودند و ادّعا کردند که حکم اسلام را اجرا می‌کنند . 

غافل از آن که همۀ فرهیختگان و متخصصین علوم اسلامی می دانند که بردگی مطرح شده در قانون ، مربوط به جنگ است و منظور آن است که اسرا تحویل خانواده های مسلمان شوند تا نزد آنها تربیت اسلامی پیدا کنند و نه در زندان گرفتار باشند و نه اعدام شوند ، فاصلۀ میان حکم واقعی مربوط به جنگ با کار این فرقۀ تکفیری ضدّاسلام ، فاصلۀ زمین تا آسمان است . آن یک نوع فرزند خواندگی است که پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلّم) فرمود : نگوئید برده ، بگوئید پسرم و دخترم.

و هدف هم تربیت است و نوعاً پس از مدتی به هر بهانه ای آزاد می شدند ، در فقه اسلامی هم کتاب العتق (آزادی) داریم نه کتاب الرّق (بردگی) . در برابر کار دیگر حکومت ها که اسرا را زندان می کنند و چه شکنجه ها که نمی شوند که نمونه آن را در زندان های مخوف اسرای ابوغریب و گوانتانامو دیدید و شنیدید .

 ولی کار این فرقۀ ضدّاسلام یک حرکت وحشتناک ضدّبشری و سوءاستفاده جنسی و کاری است . دنیا بداند که اسلام از اینگونه فرقه ها بیزار می باشد و عذاب دنیا و آخرت در انتظار آنها می باشد . از درگاه الهی مسئلت داریم افکار جهانیان را روشن فرموده توفیق سعادت علم و ایمان به همه مرحمت فرماید.

 ایران – قم محمد علی گرامی
   جمعه 19 اردیبهشت 1393




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما