صفحه نخست / تابلوی اعلانات

بیانیه حضرت آیت الله العظمی گرامی درباره شهادت شیخ نمر


...آنها به مقامات عالیه خویش رسیدند و به قطع و یقین خون جوشنده آنها زیربنای حکومت سعودی را متزلزل خواهد ساخت ، قرآن کریم وعده قطعی داده که « ستمگران به زودی خواهند فهمید که به چه راه می روند » راه سقوط و هلاکت و سرنگونی ...

  بسمه تعالی

«انّا لله و انّا الیه راجعون»
   «وسیعلم الذّین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون» ، بار دیگر دست استعمار از آستین وهابیون ضداسلام به درآمد و روحانی مجاهد و مخلص مرحوم حجة الاسلام نمر باقر النمر را همراه تعدادی از محبّان اهل بیت عصمت و طهارت را به جوخه اعدام سپرد ، وجود این روحانی مخلص برای حکومت وهابی سعودی همواره رعب و وحشت بود ، از وجود او در هراس بودند ، تبلیغات به حق او را تحمل نمی کردند ، به جای استفاده از پند و اندرز پدرانه این عالم مجاهد، او و همراهانش را به شهادت رساندند ، شهادت برای آنها احلی من العسل بود.

 آنها به مقامات عالیه خویش رسیدند و به قطع و یقین خون جوشنده آنها زیربنای حکومت سعودی را متزلزل خواهد ساخت ، قرآن کریم وعده قطعی داده که « ستمگران به زودی خواهند فهمید که به چه راه می روند » راه سقوط و هلاکت و سرنگونی . شهادت این عزیز و یاران همرزمش را به محضر آقا و مولایمان امام زمان علیه السلام تسلیت می گوئیم .و نزدیک شدن صبح پیروزی مکتب این عزیزان را تهنیت عرض می کنیم « الیس الصّبح بقریب ».


ایران – قم – محمّد علی گرامی
22/ع1/ 1437







   یک‌شنبه 13 دی 1394




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما